Maybelline Fit Me Matte and Poreless Fondöten

Haziran 09, 2018

Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda Maybelline’in Matte & Poreless fondöteninden bahsedeceğim. Bu fondöten normal/yağlı ciltler için üretilmiş bir ürün. Benim cildim kışın kuruya yazın ise normale dönüyor bu nedenle hazır indirime girmişken (ki sık sık giriyor) alıp denemeye karar verdim. 

Maybelline Fit Me Matte and Poreless Foundation

Matte & Poreless fondöten adından da anlaşılacağı gibi matlaştırmayı ve gözeneklerin görünümünü azaltmayı vaat eden bir ürün. Evet mat bir bitişe sahip fakat kalıp gibi tamamen mat bir görünüm vermiyor ki bu fondötenin sevdiğim bir özelliği. Gözenek kısmına gelirsem gerçekten de vaat ettiği gibi gözenekleri  küçültüyor, görünümlerini azaltıyor diyebilirim.

Fondötenin bendeki rengi 110 numara Porcelain, hiç bir şekilde oksitlenip turuncu durmayan sarı alt tonlu açık bir renk. Benim cildimle renk olarak oldukça iyi bütünleşiyor.

Maybelline Fit Me Matte and Poreless Foundation Swatch

Oldukça ince yapılı likit bir fondöten, ben uygulamadan önce tüpü iyice çalkalıyorum. Hafif de olsa pudralı bir yapıya sahip ve tam olmasa da mat bitişli. Ben ciltteki pudralı bitişi sevmesem de çok cakey bir görünüm oluşturmadığı için severek kullanıyorum. Fondöteni uygulamadan önce cildimi çok iyi nemlendiriyorum ve fondöteni azar azar miktarlarda cildime iyice yedirerek uyguluyorum. 

İnce yapılı likit fondötenler genelde en iyi performansı fırça ile uygulandıklarında gösteriyorlar. Sünger ile uygulandığında çok fazla ürün emildiği ve fondöten daha da inceldiği için fondötenin kapatıcılığı azalıyor bu nedenle bu fondöteni de genelde fırça ile uygulamayı tercih ediyorum.

Fondöten çabuk sabitleniyor ve kapatıcılığı oldukça başarılı diyebilirim. Az-orta-yüksek olarak adlandırmam gerekirse orta kapatıcılıkta. Kalıcılığı da oldukça başarılı, tüm gün sabit bir şekilde kalıyor. Ben sadece burun kenarlarımı bir transparan pudra ile sabitliyorum. Fakat yağlı cilde sahip olanların hem matlık hem de kalıcılık açısından bir pudra tüm cilt üzerinden geçmesi gerekebilir bence.

Maybelline Matte & Poreless fondöten 36 TL civarı bir fiyata satılıyor, indirim zamanları 20 TL civarına kadar düşüyor. Bence fiyatına göre oldukça iyi ve şans verilebilir bir fondöten. 

 Hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

2 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!