Pastel Big N Black Maskara

Temmuz 20, 2019


Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda Pastel markasına ait Big n Black maskaradan bahsedeceğim. Hem uygun fiyatlı hem de daha önce denemediğim bir maskara arayışındayken arkadaşımın tavsiyesi ile aldığım bir üründü. Günlük kullanım için oldukça beğendiğim bir maskara oldu benim için.


Öncelikle plastik yapılı bir fırçaya sahip,.Ben gösterdiği performans açısından bu tür plastik fırçaları daha çok beğeniyorum. Günlük bir maskaradan beklentim aşırı bir hacimden çok kirpikleri tarayıp uzatsın ve kıvırsın oluyor ve bu maskara da plastik fırçası sayesinde aynı benim istediğim etkiyi veriyor. Tabi ki tam bir hacim beklentiniz varsa bu maskara aradığınız maskara olmayabilir.


Maskara ne çok ıslak ne çok kuru, tam kıvamında bir formüle sahip. Uygulama sırasında hiç bir şekilde topaklanma yapmıyor. Ben genelde tek kat en fazla iki kat uygulama yapıyorum. Birbirine yapışmamış, topaklanmamış kıvrık ve uzun siyah kirpikler elde ediyorum. Günlük kullanım için bu görünüm benim tam da istediğim görünüm oluyor. Gün sonunda makyajımı temizlerken kirpiklerden de kolay arınan bir maskara olması da bir avantaj benim için. Fiyatına göre güzel bir maskara olduğu için benim için bittikçe alınabilecek ürünlerden biri oldu.

Hoşçakalın ^^


Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!