Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Şubat 13, 2019

Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda severek bitirdiğim bir ürün olan Garnier'in Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile ilgili yorumlarımdan bahsedeceğim. Aslında daha önce Garnier’in mor renkli olan çift fazlı göz makyajı temizleyicisinsen bir kaç tane bitirmiştim fakat misel makyaj temizleme suyunu ilk defa deneyip bitirdim sonunda.


Ürün aslında standart bir misel su fakat benim fiyat performans açısından oldukça beğendiğim bir ürün oldu. Benim için cildimi tahriş etmemesi veya göz makyajımı da bu misel su ile çıkarmak istediğimde gözlerimi yakmaması ve göz çevremi tahriş etmemesi tabi ki herkes gibi benim de makyaj temizleyici bir üründe aradığım özellikler.

Performansına değinecek olursam çok ağır bir cilt makyajı yapmadığımda tek bir pamuk tüm cildimi temizlememe yeterli oluyor. Tamamen misel su ile ıslatılmış bir pamuğu iki tarafını da kullanarak tüm gözler hariç tüm yüzümü siliyorum, ikinci bir pamuk ile de gözlerimi temizliyorum. Ürünün parfümsüz olması ve performansının benim için günlük kullanımda yeterli olması bittikçe alınacak ürünlerden biri olmasını sağladı.

Hoşçakalın^^

Benzer Yazılar

2 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!