Maybelline Affinitone Fondöten - 03 Light Sand Beige

Aralık 21, 2018


Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda Maybelline Affinitone Fondöten'den bahsedeceğim. Geçen yaz hem indirimde yakalamışken hem de kartımda biraz puan birikmişken oldukça iyi bir fiyata aldığım bir ürün olmuştu.


Bendeki rengi 03 Light Sand Beige. Bu renk aslında bu serideki ülkemize gelen en açık renk olsa da bana oldukça koyu geliyor. Bu nedenle bu fondöten benim yazın tatilde bronzlaştıktan sonra kullandığım bir ürün oldu. Daha önce yine Maybelline Fit Me'nin 110 numaralı en açık sarı alt tonlu fondöteni kullanmış biri olarak söylemeliyim ki Affinitone ile aralarında epey ton farkı var. Affinitone, Fit Me'ye göre oldukça turuncu kalıyor.

Maybelline Affinitone 03 & Fit Me 110 Foundation Swatch

Fondötenin yapısından bahsedecek olursam öncelikle tüm cilt tiplerine uygun olarak üretilmiş bir ürün. İçeriğinde Vitamin E ve argan yağı bulunmakta. İçeriği ve yapısından dolayı kışın kuru yazın nispeten daha normal olan cildim için oldukça ilgimi çeken bir fondöten olmuştu benim. Kullandıktan sonra da gerçekten beğendiğim bir ürün oldu.

Affinitone, Fit Me kadar pudralı bir fondöten değil, bir tık daha ince ve daha akışkan bir yapıya sahip. Bu nedenle fırça ile hem daha kolay uygulanıyor hem de en azından benim cildimde cakey bir görünüm oluşturmuyor. Hafif nemli bir bitişe ve ortaya yakın bir kapatıcılığa sahip. Günlük kullanım için ciltte kalıp gibi durmayan oldukça hafif bir fondöten.

Pudralı bir fondöten olmadığı için tam sabitlenmiyor ciltte, bu nedenle kalıcılığı tartışılır. Tüm cilt tipleri için olduğu belirtilse de yağlı veya karma cilde sahip olanların bu fondötene bayılacağını sanmıyorum. Fondötenin hem parlama yapmaması hem de cilde sabitleyip kalıcılığını arttırmak için üzerinden bir pudra ile geçmek gerecektir. Ben allık veya bronzer gibi ürünleri daha iyi dağıtabilmek için yanaklarıma ve burun kenarlarıma fondöten üzerinden bir transparan pudra ile geçmeyi tercih ediyorum.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^


Benzer Yazılar

6 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!