Nascita Kapatıcı Fırçası

Aralık 09, 2018


Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda sizlere bir fırçadan bahsedeceğim. Nascita markasına ait bir kapatıcı fırçası. Son zamanlarda elimden düşürmediğim hatta yedeklediğim bir ürün oldu benim için. Biliyorsunuz Nascita markası nispeten uygun fiyatlı bir marka olup çok güzel fırçalar üretiyor.


Kapatıcı fırçası öncelikle tasarım olarak çok şık. Siyah bir sap ve rose gold detaylara sahip. Adeta küçük bir buffing fırçası gibi üretilmiş, sık kıllı tombik bir formda. Defalarca yıkamama rağmen kıllarında ne bir koku ne de dökülme meydana geldi, oldukça da kaliteli gerçekten.


Fırçayı ilk başta sadece göz altlarıma kapatıcı uygulamak için almış olsam da bir süre sonra fondöteni bile bu fırçayla uygular oldum. Göz altlarına ürün uygulamak için biraz fazla tombik gibi ama yine de göz altlarına güzel oturuyor ve severek kullanıyorum diyebilirim. Fakat göz altlarımdan ziyade sadece lekelerin üzerine bölgesel olarak kapatıcı uygulamak için ya da tüm cildime fondöten uygulamak için bile gerçekten son zamanlarda elimin en çok gittiği fırçalardan biri oldu. Özellikle burun kenarlarına uygulama yaparken aşırı kolaylık sağlıyor. Ben bu fırçayı daha çok ince yapılı fondötenleri uygulamak için tercih ediyorum, çünkü kalın yapılı fondötenlerin sadece bu fırça ile değil herhangi bir fırça ile bile güzel sonuç verdiğini düşünmüyorum. O tip fondötenleri daha çok nemli bir sünger ile uygulamayı tercih ediyorum.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

4 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!