Garnier Çift Fazlı Micellar Makyaj Temizleyici

Mayıs 08, 2019


Merhabalar!

 Bugünkü blog yazımda Garnier markasına ait çift fazlı micellar kusursuz makyaj temizleyici suyundan bahsedeceğim. Ürünün içeriğinde argan yağı bulunuyor. Yüz, göz ve dudaklar için olduğu belirtilmiş. Ben normalde Garnier'in diğer kırmızı olan micellar suyunu ve küçük mor olan çift fazlı göz makyajı temizleyicisini çok severek kullanmıştım fakat bu ürün pek hoşuma gitmedi.


Makyajı güzel çıkarıyor mu dersek evet çok başarılı, hem göz makyajını hem de fondöteni çok güzel temizliyor. Cilt temizliği açısından Garnier'in diğer ürünleri kadar performansı iyi gerçekten. Vaat ettiği gibi ciltte yağlı bir his de bırakmıyor, sadece durulamayla da ciltten arınabiliyor. Bu açıdan oldukça pratik bir ürün. 

Fakat alırken içeriğine dikkat etmemem, aceleyle sepete atmam benim hatam oldu. Ürünün parfümlü olması beni aşırı derecede rahatsız etti. Bir cilt bakımı ürünün içerisinde parfüm ve alkol olmasına hiç bir şekilde anlam veremiyorum. Bu ürün de ne yazık ki her gün kullandıkça hem cildimde hafif bir hassasiyet yaratıp kızarıklık oluşturdu hem de gözlerimdeki kuruluk hissini arttırdı. Eğer hassas bir cilt yapısına sahipseniz ya da hassas göz veya göz çevresine sahipseniz önerebileceğim bir makyaj temizleme suyu değil benim için.  

Hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

1 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!