Diadermine Arındırıcı T Bölgesi Bandı

Mayıs 07, 2019


Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda Diadermine markasına ait T bölgesi için üretilmiş siyah nokta bantlarından bahsedeceğim. Oldukça başarılı bir ürün öncelikle onu belirteyim. Bir paketin içerisinden 6 adet tek tek paketlenmiş bant çıkıyor. Bu bantlar ihtiyaca göre burun, alın veya çene bölgesine uygulanabiliyor. Bu 3 bölgeye de uyumlu bir şekle sahip.


Diadermine Siyah Nokta Bandı

Gelelim uygulamaya. Ben daima bu tip ürünleri duş sonrasında uygulamayı daha etkili buluyorum, çünkü tüm gözenekler açılmış ve cilt yumuşamış oluyor. Bantlar ıslak cilde uygulanıyor. Eğer bant tam oturmazsa parmaklarımı ıslatıp bandın üzerine pıt pıt bastırıyorum. Bu şekilde bant su ile birlikte tamamen o bölgeye yapışmış oluyor.


Diadermine Siyah Nokta Bandı

Tam bir ciltte bekletme süresi vermek vermek istemiyorum fakat bant tamamen kuruyup aşırı sert bir hal alana kadar beklemek daha iyi sonuç veriyor. Tamamen kuruduktan sonra bandı tek hamlede ve mümkün olduğunca hızlı bir şekilde çekmek gerekiyor. Çünkü bu tip ürünler en iyi bu şekilde daha fazla siyah noktayı gözeneklerden söküp alıyor. 


Diadermine Siyah Nokta Bandı

Performans sonucuna gelirsek bu tip bantların tabiki siyah noktaların tamamını temizleyip mucizevi bir sonuç vermesini bekleyemeyiz fakat gözeneklerdeki iri siyah noktaların büyük bir çoğunluğunu arındırıyor. Bu nedenle benim için bittikçe alınabilecek bir ürün oldu. 

Hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

1 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!