Note Full Coverage Liquid Concealer

Mayıs 23, 2018

Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda Note'un Full Coverage Liquid Concealer kapatıcı ürününden bahsedeceğim. Bu seri sarı alt tonlu renklerden oluşuyor. 

 Aslında bu kapatıcının ilk önce 01 Ivory rengini kullandım. Yapı olarak çok hoşuma giden bir kapatıcı olmuştu fakat birçok markanın aksine oldukça açık renkten başlayan bir seri bu ve 01 numarası bana sanki bi tık açık kalmıştı, göz altlarımı hafiften grileştiriyordu bu yüzden bitirdikten sonra 02 Beige rengini de denemek istedim ve göz altlarımda renk olarak daha iyi bir sonuç verdi. 

Note Full Coverage Liquid Concealer

Ürünün içeriğinde soya proteini ve argan yağı bulunuyor, bu şekilde göz çevresinin güneşten dolayı lekelenmesini engellemeyi ve cildin yaşlanma sürecini azaltmayı ayrıca da yüksek kapatıcılık ve gün boyu kalıcılık vaat ediyor.

Note Full Coverage Likit Kapatıcı

Ürün çok ince yapılı likit bir kapatıcı, ben genelde fırça yardımıyla dağıtmayı tercih ediyorum. Fırçayla çok kolay dağılıyor ve çabuk sabitleniyor. Kapatıcılığı için ise orta seviye diyebilirim. Sorunlu bir göz çevrem olmadığı için deneyimleyemedim fakat eğer çok mor bir göz çevresine sahipseniz kapatıcılığı çok etkili olmayabilir, altına bir corrector isteyebilir bence. 

Note Full Coverage Likit Kapatıcı 01 Ivory 02 Beige Renk

Göz altlarımda herhangi çizgilenme yapmıyor, üstünden bir pudra ile geçip sabitleme ihtiyacı hissetmiyorum. Mat bir bitişe sahip fakat göz çevremi kuru da göstermiyor. Ayrıca kalıcılığı da oldukça başarılı, tüm gün sabit bir şekilde kalıyor. Tabi özel bir gün olduğunda daha özenli bir makyaj yapıyorsam üstünden yine de hafifçe bir pudra ile geçiyorum bazen. 

Note Full Coverage Liquid Concealer benim için bittikçe alınabilecek ürünler arasına girdi. Şu anki fiyatı 40 TL civarı olması lazım, son indirimden 23.90 TL ye almıştım. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

8 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!