Golden Rose Matte Lipstick Crayon Dudak Kalemleri (01-21-09-14-18)

Kasım 05, 2016


Merhabalar!

Bugün Golden Rose'un yeni poüler kalem rujlarından bahsetmek istiyorum. Birçoğumuz Golden Rose'un velvet matte rujlarına bayıldık. Fakat Matte Lipstick Crayon dudak kalemleri benim daha çok hoşuma gittiler.

Bu seriye ait toplam 24 farklı renk seçeneği bulunmakta. Bendeki renkler bu şekilde;




     Yapı olarak Velvet Matte serisi ile aynılar. Mat ve kadifemsiler, mükemmel bir örtücülük sağlıyorlar fakat kalem şeklinde olmaları sürümü daha da kolay bi hale getiriyor. Kalemler asansörlü değiller fakat kalemtıraş ile çok kolay bir şekilde açılıyorlar.



 Bunlardan aldım alalı çantamdan ayırmaz oldum diğer Velvet Matte rujlarımın papucunu dama attım.


Benim favori renklerim 01, 09, 21 numara oldu hatta 21 numarayı yarıladım bile ^^

Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın...

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!