Wet n Wild Tekli Farlar : Creme Brulee, Unchained, Nutty/Noisette

Kasım 01, 2016

Merhabalar!

   Uzun zamandır Wet n Wild  tekli farlarını merak ediyordum, özellikle de Creme Brulee bu kadar övülmüşken. Elimde hali hazırda kullandığım farlarım olduğu halde indirimde yakalamışken alıp denemeye karar verdim. Farların 6 - 7 TL gibi bir fiyatı var, indirimdeyken 4 TL ye almıştım.

       
  Öncelikle Creme Brulee fiyatına göre mükemmel bir far, pigment açısından başarılı, göz kapağını nötrlemek için oldukça ideal. Ben bu tür farları far bazından sonra kullanıyorum. Aksi takdirde uygulayacağım -örneğin kahverengi bir far- direkt baz üzerine uyguluyorsam eğer, fırçayı ilk dokundurduğum yere yapışıp kalıyor ve dalga dalga bir görünüm oluyor. Bu şekilde daha homojen bir renk elde ediyorum. 


Nutty, pigment açısından çok başarılı ışıltılı, metalik bir kahverengi. Gayet kalıcı ,yumuşacık, kullanımı rahat bir far fakat Unchained pigment açısından sıkıntılı bir far, parmakla uygulama dahi pek bir sonuç alamadım. 

          Swatchları;

  
Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın ...

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!