Kiko Makyaj Süngeri (Make-up Blender)

Kasım 10, 2016


Merhabalar!

 Bugün Kiko'nun mor renkli makyaj süngerinden bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz gibi Kiko bir süre önce ülkemizde satışa başladı. Watergarden Kiko şubesinden bu mor renkli süngeri 28 TL gibi bir fiyata edindim.

Öncelikle sünger ıslandığında fazla şişmiyor, Beauty Blender ve Real Techniques süngerlerine göre sert bir yapısı var. Fakat likit ve krem ürünleri uygulamada gayet başarılı, çok fazla ürün emmiyor ve fondöteni gayet homojen bir sekilde uyguluyor, bu konuda başarılı buldum. Performans açısından tek eksik yönü ucunun fazla sivri olmayışı ve tombik bir şekli oluşu nedeniyle burun kenarları ve göz çevresine uygulama yaparken ki zorluğu, bu açıdan kullanımını biraz zor buldum.

Kiko Make-up Blender

Süngeri temizlemeye gelirsek bu konuda da sıkıntı yaşatıyor biraz. Yıkama sırasında sünger kolay köpürmüyor ve bu nedenle fondöten vs. kalıntıları kolay temizlenmiyor ve suda oyun hamuru gibi bir kıvam alıyor. Ben bi türlü bu süngere ısınamadım.
Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın^^

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!