Maybelline Lash Sensational Maskara

Kasım 03, 2016

   Merhabalar!

   Uzun zamandır ''işte bu!'' diyebileceğim hem uygun fiyatlı hem de kirpiklerimi güzel kıvıracak bir maskara arayışındaydım. Daha önce Maybelline'in The Falsies Volume Express adlı maskarasını bi kaç kez kullanmıştım, fakat bi süre sonra katılaşıyor ve kullanılamaz hala geliyordu.

   Yeni bir maskara edinmek için alışverişe çıktığmda bu sefer tercihimi Lash Sensational adlı maskaradan yana kullandım.

Maybelline Lash Sensational Mascara

   Plastik yapıdaki fırçası kirpikleri  tek tek ayırıyor, uzatıyor ve kıvırıyor. Öncesinde kirpik kıvırıcı kullanmama gerek kalmadı ki bu benim için mükemmel bir şey ama keşke biraz daha hacim verseydi, yine de 2 kat uygulandığında gayet güzel sonuç veriyor.

Gün içinde akma, dökülme gibi bir sorun yaşamadım fakat akşam biraz zorladı beni, kirpiklerden biraz zor arınıyor. 
  Indirimsiz fiyatı sanırım 22 - 23 TL civarıydı, indirim zamanı da 17 TL gibi bir fiyata aldım. Bu fiyata gerçekten çok başarılı bir ürün ve bittikçe almaya devam edeceğim gibi görünüyor şimdilik.

   Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın...

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!