Maybelline Sensational Liner Black

Haziran 25, 2018

Merhabalar!

Bugünkü blog yazımda Maybelline'in Sensational Liner eyeliner ürününden bahsedeceğim. Göz kapaklarım düşük olduğu için pek kendime eyeliner yakıştıramıyorum, özellikle kuyruk kısmında oldukça zorlanıyorum. Buna rağmen bir süredir eyelinerlar ile barışmaya çalışıyorum. En azından kirpik diplerime kirpiklerimi daha yoğun gösterebilmek için ara sıra incecik bir eyeliner uygulamaya çalışıyorum.



Maybelline'in genel olarak ürünlerini sevdiğim için Sensational Liner ürününü oldukça merak ediyordum ve eyeliner arayışıma çare olarak alıp denemeye karar verdim ve performansından oldukça memnun kaldım.



Sensational Liner başlık kısmı eğik bir tasarıma sahip, bu sayede uygulama yaparken oldukça kolaylık sağlıyor. Sivri ve esnek bir keçe uca sahip. Bu keçe ucu sayesinde çok rahat bir şekilde incecik bir eyeliner çekebiliyorsunuz ve hem de çok rahat bir şekilde kuyruğunu tamamlayabiliyorsunuz. Her ne kadar ben uzun bir kuyruk çekemesem de Sensational Lİner oldukça başarılı bu konuda.



Eyeliner biraz ıslak ama simsiyah mat bir renge sahip, uygulama yaparken üstünden kat kat geçseniz de pütür pütür olmuyor, homojen bir çizgi oluşturabiliyorsunuz. Çabuk sabitleniyor ve kalıcılığı ise çok başarılı. Akşam göz makyajımı silene kadar ilk sürdüğüm haliyle kalıyor. Benim için bittikçe alınabilecek ürünlerden biri oldu diyebilirim.

Maybelline Sensational Liner benim için bittikçe alınabilecek ürünlerden biri oldu. İndirimsiz 35-40 TL arası bir fiyata sahip. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

4 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!