Burberry Body Intense Parfüm

Mart 01, 2017

Merhabalar!


Bugün sizlere son zamanlarda en fazla kullandığım Burberry'nin Body Instense parfümünden bahsedeceğim. Bir çok kişinin daha çok gece veya kış parfümü olarak tercih ettiği bir parfüm fakat ben yaz kış farketmeden günlük kullanıma da gayet yakıştığını düşünüyorum. Body Intense klasik Body'nin bir nevi daha yoğun kokulu versiyonu diyebiliriz.



Burberry Body Intense Parfume


Burberry Body Intense çiçeksi ve odunsu notalara sahip kadınsı bir parfüm. Üst notalarda pelin otu, şeftali ve frezya; orta notalarda gül, zambak ve sandal ağacı; alt notalarda ise kaşmir, vanilya, amber ve misk bulunuyor.


İlk sıkıldığında ağır gibi gelse de bir süre sonra yumuşayıp çok tatlı bir kokuya dönüşüyor. Gül, orta notalarda olmasına rağmen ilk andan beri kendini baskın olarak gösteriyor bence. Ben her bu parfümü sıktığımda sanki gül ve karanfil karışımı kokusu alıyorum gibi geliyor. Kokusu çok kalıcı, tüm gün tende kalıyor, hatta kıyafetlerde ertesi gün bile kokusu duyulabiliyor.


Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

12 yorum

  1. daha önce denemediğim bir kokuydu, bir alışveriş turunda bakılacaklar arasına alındı bile ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum, gerçekten tavsiye ederim :)) görüşmek üzere ^^

      Sil
  2. Notasında gül görünce mutlaka bakmalıyım dedim :) Ambalajı da güzelmiş mutlukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Canimmm ben şöylee guzeeelll, etkileyiciii bir yaz parfümü almak istiyorum. Ama çok ağır olmasını istemiyorum. Bana bir fikir verebilir misin?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bobbi Brown'ın Almost Bare parfümüne bi bakmanı öneririm canım ❤

      Sil
  4. Burberry Body'i çok duyuyorum, kokusuna bakmaya gittiğimde testerı bulunmuyor o yüzden alamıyorum. Gözümü karartıp almalıyım. 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de koklamadan aldım fakat çok beğendim <3 tavsiye ederim :)

      Sil
  5. nereden aldığını ve fiyatını yazmamışsın merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trendyol'dan almıştım canım, fiyatını hatırlamıyorum ama biraz daha uygun bir fiyattaydı mağazadakilerden :)

      Sil
  6. Burbery'nin bir çok kokusunu denedim bunun dışında... Denenebilir... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.