Flormar Mat Oje Oyster (Matte Nail Enamel)

Mart 11, 2017

Merhabalar!


Bugün Flormar'ın Matte serisinin M38 Oyster ojesinden bahsedeceğim. Genelde kırmızı tonlarındaki ojeleri tercih ederim fakat sonra son zamanlarda en çok tercih ettiğim renk gümüş rengi ojeler oldu, M38 Oyster da elimdeki gümüş ojelerden biri. Özel bir yere giderken her kıyafet ve makyaja uyum sağlayarak gayet şık duruyor, zaten bir süredir metalik renkler de trend olmuş durumda.


Flormar Matte Nail Enamel Oyster


Oje aslında mat yapıda fakat içinde bolca bulunan simli partiküllerden dolayı sanki mat değilmiş de metalikmiş gibi görünüyor. Fırçası yuvarlak yapıda, sürümü kolay, tek katta başarılı bir şekilde tırnağı örtüyor bu yüzden ben de tek kat uygulayarak fotoğrafladım. Kalıcılığı gayet iyi, beğendim. Silmesi de kolay,  silerken simler tırnağa yapışmıyor, kolay arınıyor tırnaktan.


Flormar Matte Nail Enamel Oyster


Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın <3

Benzer Yazılar

32 yorum

  1. Ojenin rengi çok güzel ve çok yakışmış 😊

    YanıtlaSil
  2. Normalde oje kullanan biri değilim, ama bu renk ojeler çok dikkatimi çekiyor. Ve bu renge de görüntüsüne de bayıldım. :) Sana da çok yakışmış gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim♥ rengi çok güzel gerçekten de:)

      Sil
  3. Canım bloguma gelişsin çok sevindim.. Oncelikle hoşgeldin Bende ıade yi ziyarette bulunayım dedim ☺

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Evet güzel bir renk <3 ^^ favorilerime girdi:)

      Sil
  5. Merhaba. Tam da bu aralar aradığım renk. Çok iyi oldu bu yazı. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiğime mutlu oldum, ben teşekkür ederim :)) <3

      Sil
  6. Merhaba ben de geldim, hem takipçi hem izleyici oldum.
    Çok güzel bir gri tonu, çok sevdim.

    YanıtlaSil
  7. rengi çok güzelmiş takibe aldım canım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekkür ederim<3 Hoşgeldin, takipteyim ben de :)

      Sil
  8. böyle gri bir kıyafet ya da siyahla çok yakıştırıyorum bu renk ojeyi :) güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aynen siyahlarla özellikle çok duruyor <3

      Sil
  9. Bende kullanmıyorum ama sana yakismis :)

    YanıtlaSil
  10. Renk muhteşem bayıldım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. çok yakışmış sana kesinlikle :))

    YanıtlaSil
  12. çok yakışmış bu renk size flormar vazgecilmez markam benimde ojede:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Flormar'ın ojelerini beğeniyorum ben de ^^

      Sil
  13. Ojenin rengi çok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  14. Doğrusunu istersen oje değilde o kenardaki mumluk çok dikkatimi çekti:) Şahane bir şeye benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mumluk değil aslında bardak IKEA'dan almıştım, içine mum yerleştirdim :))

      Sil
    2. yok ben üstteki fıstık kabuklarından olanı kastetmiştim :)

      Sil
    3. Ah o mu 🙈 Bir DIY videosundan görüp yapmıştım çok hoş oldu

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.