Nivea Lip Butter (Dudak Bakım Kremi)

Mart 07, 2017

Merhabalar!

Dudakların kuruluğunu gidermek hem de kurumasını önlemek için lip balm uygulayarak bakım yapmak gerekiyor haliyle, bu sayede de ruj uygulayınca daha güzel görünüyor. Ben gün içinde kullanamasam da özellikle gece yatmadan önce aldığımdan beri Nivea'nın lip butterını uyguluyorum. Benim şuan kullandığım Vanilla & Macadamia'lı olanı, çok hoş bir kokusu var.


Nivea Lip Butter

Ürün kapaklı metal bir kavanozda bulunuyor. Ben ürünü parmakla değil de dudaklarımı lip buttera bastırarak sanki ruj sürer gibi uyguluyorum fakat ürün baya bir azaldıkça mecbur dudaklarıma parmakla uygulamak zorunda kalacağım. Yoğun ve yağlı bir yapısı olduğu için rujların altına kullanmak ya da direkt sürüp dışarı çıkmak pek mümkün olmuyor ve bir hayli geç emiliyor bu yüzden ben adeta bir maskeymiş gibi gece yatmadan önce dudaklarıma uygulayıp öyle uyuyorum, sabah kalktığımda ise dudaklarımda çok çok çok hafif belli belirsiz yağlı bir his kalmış ve dudaklarım yumuşacık olmuş oluyor. Dudaklarımın gün içinde kuruyup çatlamasını da engellemiş oluyorum bu şekilde. 


Nivea Lip Butter

Ürünün içeriğinde paraben bulunmuyor fakat parafin bulunmakta. Yanlış hatırlamıyorsam 10 TL gibi bir fiyata satılıyor. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın <3

Benzer Yazılar

11 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!