Flormar Allık Fırçası

Nisan 21, 2017

Merhabalar!

Flormar'ın fırçalarını daha önce denememiştim, ilk defa allık fırçasını deneme şansım oldu ve gerçekten bayıldım bu fırçaya. Hem görünüm olarak hoş duruyor hem de kılları çok yumuşak, yüzüme sürdükçe süresim geliyor🙈


Flormar Blush Brush

Bu fırçadan önce genelde Real Techniques'in allık fırçasını kullanıyordum, kendisi pofuduk tombik bir fırça ve allığı çok güzel homojen uyguluyor fakat Flormar'ın bu allık fırçası Real Techniques'in fırçası kadar pofuduk kıllara sahip olmadığı için bana şekli açısından daha kullanışlı geldi, sadece allık için değil kontür dağıtmak ve bronzer uygulamak için de çok uygun, hatta göz kapaklarını ve göz altlarını sabitlemek için de, aydınlatıcı uygulamak için de gayet kullanışlı bir fırça ve çok başarılı bir iş çıkarıyor. Flormar allık fırçası hem ürünü çok güzel homojen bir şekilde uyguluyor hem de şekli sayesinde kontrollü bir uygulama sağlıyor.

Flormar Blush Brush

Fırçanın indirimsiz fiyatı 17 TL civarıydı sanırım ve fiyat performans açısından gerçekten çok başarılı bir fırça, hatta Flormar'ın karıştırma fırçası da çok beğeniliyor aynı şekilde onun kılları da yumuşacıkmış ve far uygulama ve dağıtmada çok başarılı olduğunu duydum.


Hoşçakalın <3

Benzer Yazılar

10 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!