Golden Rose Make-up Primer Luminous Finish

Kasım 25, 2018


Merhabalar!

Uzun zamandır blogla ilgilenemiyordum ve sonunda bugün yeni bir blog yazısı ile tekrar
buradayım. Bugün bahsedeceğim ürün Golden Rose’un makyaj bazlarından Make-up Primer  Luminous Finish. Bu seride bir de benim kullandığımın tam tersi etkide, daha çok yağlı ciltler için olan matlaştırıcı ve gözenek küçültücü etkili Mattifying & Pore Minimising isimli bir versiyon bulunmakta fakat bugün bahsedeceğim ürün ışıltı ve aydınlık vereni olacak.

Golden Rose Işıltı ve Aydınlık Veren Makyaj Bazı

Öncelikle bazın yapısı oldukça hafif ve ince, bu nedenle çok kolay yayılıyor ciltte. İçerisinde kesinlikle sim bulunmamakta, beyaz inci renginde doğal bir parlak bitişe sahip. 

Genelde bu tip ürünler adı üstünde bir baz yani makyajdan önce fondötenin altına uygulanan ürünler fakat ben fondöten altına uygulandığı zaman bazın görünmesini istediğim parlaklığını kaybettiğini ve sadece bir nemlendirici görevi gördüğünü düşünüyorum. Bu nedenle bu ürünü daha çok yapısı bana çok kalın gelen ya da cildimle bir türlü bütünleşmeyen ve cildimi kuru gösteren fondötenlerin yapısını değiştirmek için kullanıyorum. Malum kuruya dönük ciltler için gerçekten güzel performanslı çok fazla fondöten bulunmamakta ülkemizde.

Golden Rose Işıltı ve Aydınlık Veren Makyaj Bazı

Gelelim bazı nasıl uyguladığıma. Cildimi her zamanki gibi yıkayıp ve bir krem ile nemlendirdikten sonra sıra baz ve fondötene geliyor.  Dediğim gibi yapısı bana olmayan, kuru ve kalın gelen bir fondötenden tamamen göz kararı birazcık elimin üzerine alıyorum, üzerine Luminous Finish bazdan bir pompa sıkıp ikisini homojen olacak şekilde karıştırıyorum. Bu şekilde fondötenin yapısı tam da benim normalden zaman zaman kuruya dönük cildim için uyumlu hale geliyor. 

Baz bu şekilde hem fondötenin yapısını inceltiyor, hem nemlendiriyor hem de daha sağlıklı gösteren doğal parlak bir görünüm kazandırıyor. Bu yöntem fondetinin kapatıcılığını biraz azaltsa da aslında benim tam da istediğim bu kesinlikle. Fondötenin bu yeni halini de daima cildime bir fırça ile uyguluyorum, sünger ile zaten incelen ve nemlenen fondöten iyice kaybolacaktır. Gerekirse sabitlemek istediğim alın, çene veya burun kenarları gibi kısımların üzerinden bir transparan pudra ile geçiyorum.

Golden Rose Işıltı ve Aydınlık Veren Makyaj Bazı

İster fondöten altına baz olarak, ister benim gibi bu şekilde uygulayabildiğiniz gibi tamamen doğal görünen bir highlighter gibi de uygulayabiliriz ürünü. İçerisinde hiç sim bulundurmadığı için cildin sanki alttan gelen kendi doğal parlaklığıymışcasına güzel bir görünüm kazandırıyor.

Bu ürün benim gerçekten çok beğendiğim, oldukça işime yarayan bir ürün oldu ve bittikçe alınabilecek ürünler listesine girdi diyebilirim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

1 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!