Eklips Metal Allık Fırçası

Şubat 04, 2017

Merhabalar!

Real Techniques'in Bold Metals serisi ilk çıktığı zaman aşık oldum resmen ki bir çoğumuz olduk. Bir süre önce Eklips o serinin daha uygun fiyatlı bir benzerini çıkardı. Real Techniques bold meal fırçalar 100 TL civarıyken Eklips metal 20 TL civarında fiyatlara sahipler.

Eklips Gold Metal Blush Brush

Fırça öncelikle rose gold renkte ve çok şık bir görünüme sahip. Kılları pembe-beyaz bir renkte ve gayet yumuşak. Ben beyaz kıllara sahip fırçaları daha çok beğeniyorum. Hem görünüm olarak daha güzel buluyorum hem de fırçanın ne kadar ürün aldığını daha iyi görebiliyorum. Ha bir de beyaz fırçalar daha çabuk kirlendiği için temizlemeye de teşvik edici oluyor.

Elimdeki allık için üretilmiş bir fırça fakat ben daha çok toz yapıdaki aydınlatıcılar için kullanmayı tercih ediyorum. Allık uygularken fazla iyi dağıtamıyor. 

Yıkama sonrası ne bir koku ne de kıllarında dökülme yaşadım. Tek sıkıntısı fırçanın baş kısmının sap kısmından ayrılması oldu. Benim gibi bu sıkıntıyı yaşayanlar olmuş fakat kılları sağlam kaldığı sürece çok da önemli değil. Kırtasiyeden aldığım güçlü bir yapıştırıcı ile yapıştırdım ve sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ediyorum, gayet de memnunum.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

1 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!