NYX Makyaj Süngeri

Ocak 01, 2017

Merhabalar!

Bugün sizlere deneyip çok da memnun kaldığım bir üründen Nyx'in makyaj süngerinden bahsedeceğim. Fiyatı 26 TL. Yapı olarak Real Techniques Süngeri andıran siyah renkli bir sünger. Birçoğumuzun favori makyaj süngeri Beauty Blender ki benim de öyle (özellikle beyaz olanı ) fakat fiyatı malum biraz pahalı ve birçoğumuz daha uygun fiyatlı ve benzer performansta makyaj süngerleri arayışındayız. Beauty Blender dışında ikinci favorim Real Techniques makyaj süngeri ki onun da fiyatının çok uygun olduğu söylenemez. En son Nyx'in makyaj süngerine denk geldim ve denemek için hemen bir tane edindim. Bebeklerime bir yenisi daha eklenmiş oldu.



 Nyx makyaj süngerinin dokusu, Beauty Blender ve Real Techniques arası bi yerde gibi, aslında daha çok Real Techniques'in daha tok bir hali diyebiliriz. Şekil olarak da Real Techniques'i andırıyor. 

Islatıldığında yeterli miktarda şişiyor ve performans açısından başarılı buldum, aşırı ürün emmiyor, fondöteni çok güzel uyguluyor.  Diğer süngerlerim gibi bu süngerimi de beyaz sabunla yıkamayı tercih ediyorum, çok kolay köpürüp fondöten lekelerinden kolayca arınıyor. Yıkanırken biraz Real Techniques gibi hamurlaşıyor fakat pek sorun etmiyorum. Renginin siyah olması başta biraz korkutmuştu fakat bir süredir kullanıyorum, yıkandığında ne bir akma ne de bir koku gözlemledim, belki uzun süreli kullanımda renginde solma olabilir.

Beauty Blender hala en favori süngerim olsa da uygun fiyatı ve performansı açısından NYX Makyaj Süngeri tercih edilebilir bir sünger.

Eğer beğendiyseniz takip etmeyi unutmayın, hoşçakalın ^^

Benzer Yazılar

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!