Pantene Pro-V 3 Dakikada Mucize Saç Kremi Nem Terapisi

Kasım 21, 2017

Merhabalar!

Bügünkü blog yazımda Pantene'in 3 Dakikada Mucize Krem'inden bahsedeceğim. Bendeki nem terapisi, kendisi deniz tatiline çıkarken yanımda götürdüğüm bir üründü. Tüm tatil boyunca her gün saçlarıma uyguladım ve tatilden dönüşte de çok severek kullanmaya devam ettim, deniz ve güneşin etkilerine karşı saçlarımı çok güzel bir şekilde nemli tuttu.

Pantene Pro-V 3 Minute Miracle

Pantene Pro-V 3 Dakika Mucize Krem 3 dakikada saçlara nem terapisi yaparak parlatmayı vaat ediyor ve kesinlikle başarıyor da, özellikle yıpranmış saç uçlarına çok iyi gelen bir ürün. Klasik saç kremleri gibi duşta ıslak saça uygulanıyor ve etkilerini en iyi şekilde görmek için en az 3 dakika bekletip durulamak gerekiyor.

 Ben bu tür ürünleri saçlarımı ağırlaştırmaması, sönmeye müsait olan saçlarımı daha da söndürmemesi için tüm saçıma değil de sadece saç uçlarıma uygulayıp saç uçlarıma iyice yediriyorum, bu yüzden ürünün arka kısmında her ne kadar tüm saça uygulayın yazsa da cesaret edemedim. Ürün saçtan çok kolay durulanıyor ve muhteşem bir kokusu var. Bittikçe alınabilecek ürünlerden kesinlikle. Ürünün fiyatı 11 TL civarı ve bir çok yerde bulabilmek mümkün.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur, hoşçakalın ^^


Benzer Yazılar

3 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Uyarı!